Uncategorized
aqtwp

10 Autentyczny jedzenie i napoje, które wypróbowaliśmy w Marokach z Marrakech Food Trip

należącą do zespołu męża i żony z misją pokazania turystów kolejną stroną Red City, Marrakech Food Trip zapewnia odwiedzającym wgląd w prawdziwą różnorodność Dania przygotowane, spożywane i kochane przez Marokańczyków w kolorowej historii kraju w sercu Marrakeszu. Zaleca się, aby na początku marokańskiej podróży, aby reszta Twojej podróży została poinformowana przez nowo opracowany smak prawdziwego marokańskiego jedzenia!

Sprawdź niektóre z fajnych i tanich podróży, które możesz zrobić w Marrakeszu.

Marrakech Food Trip – rynek w nocy

To jest wizja, którą mieliśmy w Maroku przed przybyciem, ale wiemy zbyt dobrze jako doświadczeni podróżnicy, ryzyko wpadania w pułapkę podróżnika. Gdyby tylko w każdym miejscu poszliśmy do luksusu lokalnego przewodnika, aby ujawnić najlepsze z ukrytych klejnotów wśród przytłaczającej gamy straganów, restauracji i rynków. W Marrakeszu znaleźliśmy dokładnie to! Uzbrojony w doświadczenie Amandy jako amerykańskiego podróżnika poruszającego się w zaskakujących menu w całym mieście, a Youssef jest wychowywany w domowym jedzeniu swojej marokańskiej matki. doświadczenie.

Bardzo się cieszyliśmy, że wybraliśmy tę podróż wieczorem, co sugeruje, że możemy wypróbować znacznie bardziej pełne przygód opcje (na przykład głowa owiec!) I smakować tak liczne potrawy uliczne, jednak prowadzą również wycieczkę po porze lunchu, w której posiłki są wiele Bardziej konwencjonalne w przygotowaniu i służbie. Będąc tylko naszą trójką, którą zachwycaliśmy luksusem podążania za naszym własnym tempem i cierpliwym i wiedzy o licznych pytaniach, na które Youssef. W zależności od wielkości grupy możesz wybrać prywatną podróż, taką jak nasza lub dołączyć do innej grupy, jednak maksymalna wielkość grupy to sześć osób, aby zagwarantować łatwe i wyluzowane wrażenia, ale wszelkie specjalne prośby można omówić przed rezerwacją.

Naprawdę próbują dostosować podróż do twoich gustów i potrzeb, aby wszelkie wymagania dietetyczne, jeśli zostaną przekazane z wyprzedzeniem, zostaną zakwaterowane, jeśli to możliwe. Podróż trwa około 4 godzin, wijąc się przez Medynę i spotykając się z przyjaznymi i charyzmatycznymi mieszkańcami po drodze. Przy tak licznych przystankach na trasie jest coś dla każdego!

Spis treści

8. Oliwki
Deser
9. Kaab Gazelle
10. Awokado Juceare cię na Pinterest? Przypnij je!

Główne dania

1. Tajina

Marrakech Food Trip – konwencjonalna jagnięcina Tajina

Spędzając dzień wędrując przez suk, widzieliśmy już setki tych wąskich kolorowych doniczek z terakoty, a teraz była nasza szansa na poznanie ich celu. Mięso i warzywa są umieszczane w środku i gotowane bardzo powoli w piecach, które zwykle były używane w Maroku od wieków. Podróż pozwala zobaczyć ten proces od początku do końca z nagrodą soczystej gulaszu mięsnego gotowanego w Tajinie na końcu.

2. Mechoui

Marrakech Food Trip-„Hole-in-the Ground-Voven”!

Prawdopodobnie nasza kulinarna atrakcja Maroka, w notorycznej alei Mechoui byliśmy świadkami jagnięciny na kości umieszczonej w glinianych doniczkach i opuszczonych w dziurę pod ziemią, gdzie będzie gotowana przez sześć do ośmiu godzin! Rezultatem jest wyjątkowo przyprawiona i delikatna jagnięcina spadająca z kości, która (z czystymi rękami) jest spożywana bez sztućców, tylko chleba, soli kminku i oczywiście herbaty miętowej.

3. Głowa owiec

Marrakech Food Trip – The Sheep Head!

Dokładnie, jak opisano, cała głowa jest gotowana na parze nad Mechoui i podawana dość wyraźnie na tacy. Wrażliwe zjadacze bez wątpienia zostaną zniechęcone przez widok, ale osoby przygotowane do wypróbowania zostaną nagrodzone delikatnym i aromatycznym mięsem, które po prostu spadnie od kości, aż pozostanie tylko czaszka. Być może odrębny pamiątka, aby zabrać?!

4. Hout Quari

Marrakech Food Trip – nie lekceważ tej skromnej kanapki

Podczas gdy kanapka z sardynek może nie brzmieć jak najbardziej apetyczna lub egzotyczna rzecz do znalezienia na wycieczce żywności w egzotycznym mieście, nie daj się zwieść. Mieszanka świeżych sardynek, pomidorów i aromatycznych ziół, przygotowanej w kulki i podawanej w miękkim, ciepłym chlebie z kilkoma dodatkami, takimi jak cebula, pokrojone oliwki i Harissa zapewnia naprawdę smaczną i satysfakcjonującą przekąskę!

5. Tfaya

Marrakech Food Trip – kuskus i warzywa

To wegetariańskie danie jest kolorowym pokazem warzyw zorganizowanych na okrągłym talerzu zdobiącym łóżko lekkiego, puszystego kuskusa. Wszystko to otacza cudownie słodkie elementy karmelizowanej cebuli. Wiele razy natknęliśmy się na to danie podczas naszej podróży przez Maroko, ale to pierwsze spotkanie pokazało trudne do pokonania!

6. Tehan

Nawet po głowie owiec byliśmy wątpliwości, że jeść śledzionę wielbłąda, ale mile zaskoczyliśmy grę. Śledziona jest nadziewana przez mięso wielbłąda, wołowiny lub jagnięce, tłustnull