Entertainment
aqtwp

Tajlandia w wysokiej klasy, a także w domu podróży

W ubiegłym tygodniu nasz Instagram był bardzo pełen naszej podróży do Tajlandii, a także uroczych lokalizacji, w których mieszkaliśmy, kiedy tam byliśmy. Po prostu pokazuje Tajlandię nie tylko miejsce na doświadczenie w jakimkolwiek rodzaju więcej. Jest już dużo miejsca na romans, a także wysokiej klasy.

Tak więc wyczyść się, a także czerpać przyjemność z naszego ostatniego tygodnia w krainie uśmiechów.

Nasza przestrzeń w Aleenta Phuket jest bardzo przyjemna. Większa niż nasze mieszkanie lub mieszkanie w Sydney, ta nieruchomość wypożyczalnia basenów przy plaży jest absolutnie oszałamiająca. a także obok nas to największa nieruchomość mieszkalna dla tego ośrodka. Ma przestrzeń rec dwa razy większą od naszego mieszkania, oddzielny budynek do posiłków, a także sypialnie na piętrze, cztery inne budynki, które obejmują apartamenty sypialni, a także 20-metrowy basen na plaży… ogólnie sprawił, że pani romans Rozerwij to imponujące!

Ale nasza lokalizacja wcale nie jest biedna. Ciesz się tym obszarem, aby uzyskać pełną ocenę, a także znacznie więcej zdjęć samej przestrzeni. To oszałamiające!

Obiekt mieszkaniowy w Aleenta Phuket Resort jest otoczony wodą. Wiele ścieżek unosi się nad ogrodami wodnymi pełnymi ryb. Pani R odkryła obszar, który można usiąść, a także wziąć kilka bardzo potrzebnych słońca, którego ostatnio zaginęło w Sydney.

Zachód słońca z Alentów jest idealny na plażę, a także w Morzu Andamańskim. Jeśli próbujesz znaleźć romans, spokój, a także świetny luksus, musisz tu znaleźć.

Jesteśmy w naszym ostatnim domu dodatkowo na południe, a także po drugiej stronie zatoki, od popularnego – lub musi to być notoryczne – Patong Beach. Thavorn Beach Village to trochę romansu w Celebration Capital Phuket. Oprócz tego jest to centralny punkt: Phuket to dużo uroczych kolacji – a przynajmniej nagrody mówią. Wygląda całkiem dobrze, prawda? Nie mogę się doczekać, aby spróbować!

Basen podobny do laguny w Thavorn Beach jest prawie tak kuszący jak sama plaża. Gdyby nie spektakularne nurkowanie tuż przy linii brzegowej, bylibyśmy tutaj znacznie częściej!

Podjęliśmy decyzję o wyprawie na drugą stronę zatoki. Patong Beach. Nawet teraz, w spokojnym sezonie, jest tutaj dość gorączkowy. Samo miasto jest stosunkowo nieprzyjemne, a także sprawia, że ​​doceniamy pokój, a także romans Thavorn Beach o wiele więcej!

Nawiasem mówiąc, sprawdź ludzi na parasail. Ten, który ideał nie jest w uprzęży ani nie jest połączony. Po prostu siedzi w linach, aby mógł skierować spadochron z powrotem na plażę. OH? Co to jest?

Po powrocie na plażę w Thavorn przyjmujemy jeszcze jedno spojrzenie na uroczą kolację, zanim uderzymy w basen na świetnie.

A ten basen ma bar pływający. Wszystko, kiedy kiedykolwiek byliśmy w miejscu z jednym z nich, zostało zamknięte lub bezzałogowe. Tym razem korzystamy z tego. Nawiasem mówiąc, piję piwo rzemieślnicze! Nigdy nie rozumiała, że ​​Tajlandia nie zrobiła czegoś takiego. To naprawdę całkiem dobrze.

Pani R cieszy się napojem kokosowym. Programu kupiła kokos!

Wkrótce wróciliśmy do terminalu lotniczego wracającego do Sydney. Phuket Worldwide Airport nie jest wiele do obejrzenia, jednak tutaj, w nowym terminalu Kuala Lumpur, jest wiele do zrobienia, jedzenia, a także widzi. KLIA2 to 2-poziomowe 2-poziomowe centrum handlowe 2-poziomowe, które występuje w celu dołączonego terminalu lotniczego.

Właśnie dlatego zamierzamy znacznie bardziej rozpieszczyć technikę eksploracji: Plaza Premium Lounge!

Jesteśmy tutaj przez całe dzień przez cały dzień, jednak zamiast wracać do szaleństwa stolicy, podjęliśmy decyzję o spędzeniu czasu na lotnisku. Mamy szybką drzemkę, a także przekąskę w salonie – którą każda osoba może zobaczyć. Nie wymagacie biletu na zajęcia serwisowe… Nie sądzę, abyś nawet wymagał biletu. Jest w części lotniska.

Teraz cieszymy się bezczelne piwo w barze przed kolacją. To doskonały bar bitowy, który przypomina bardziej regionalny niż wszystko, co odkryjesz na lotnisku. Warto spróbować następnego razu z KL.

Zajęło trochę czasu, aby wybrać, gdzie zjeść tutaj w Kuala Lumpur Worldwide Flight Terminal 2 (tak, dlatego zadzwonimy do Klia2!), Jednak poszliśmy z tą lokalizacją-rynkiem przyjaznym dla środowiska. Ma fascynujące menu z mieszanką japońskiego, koreańskiego i malezyjskiego jedzenia. To bibimbap pani Romance, byłbym o wiele bardziej zazdrosny, gdyby mój drobiu Katsu, a także łososia Sashimi Bento nie były tak cholernie dobre!

Dzielimy się również sałatką z łososia, która jest pyszna. Wierzę, że rzeczywiście wybraliśmy bardzo dobrze!

Tuż przed wejściem na pokład wpadliśmyTajlandia w wysokiej klasy, a także w domu podróży (###) Po 2 tygodniach bycia nieobecnym, jest w rodzaju świetnego powrotu do domu, jednak już brakuje nam ciepła Tajlandii i Malezji. Nie wspominając o jedzeniu! Jednak przejdziemy, jestem pewien.

Pani R cieszy się napojem kokosowym. Programu kupiła kokos!

Tuż przed wejściem na pokład wpadliśmy