Uncategorized
aqtwp

Trappist klasztor w Jordanii, Guimaras, Filipiny

Podróż biednych podróżnika do Guimaras, jak opowiedziano w tym poście, była nękana serią niefortunnych wydarzeń przede wszystkim z powodu złego planowania.

Jednak ze względu na piękno tego miejsca mogliśmy cieszyć się naszym pobytem w tej wspaniałej prowincji wyspy. Ale było więcej. Życzliwość naszego kierowcy trójkołowego również dała nam trochę bardziej zadowolony pomimo rozczarowania naszej podróży. Kierowca Trike zaproponował, że zabierze nas do klasztoru Trappist w Jordanii w Jordanii w Jordanii w drodze powrotnej do portu z Aubihod Wharf. Powiedział, że to nic wielkiego, ponieważ i tak klasztor jest po drodze.

Więc poszliśmy do klasztoru, a chłopcze, gdy byliśmy wdzięczni, że zaproponował, że nas tam zabierze. Stary klasztor trapistów jest jak zaciszne miejsce na zacisznej wyspie. To było takie ciche. Nie było tam ludzi, w ogóle nikogo. Cóż, z wyjątkiem biednego podróżnika, mojego biednego przyjaciela i biednego kierowcy trójkołowego. Ale to był sam czas, który doceniliśmy.

Pierwszą rzeczą, którą zrobiliśmy, było odwiedzenie kościoła. To nie było tak stare czy coś, ale był piękny w dziwny sposób. Przerażający, jeśli mogę dodać. Mam na myśli, że byliśmy w kościele bez nikogo w związku, który wydawał się opustoszony.

Ta enklawa, jak powiedział nasz kierowca, jest prowadzony przez mnichów i że jest to jedyny męski klasztor w kraju. Biedny podróżnik zbadał i stwierdził, że mnisi należą do cystersów ścisłego przestrzegania i przestrzegają rządy św. Benedykta. Mówi się, że mnisi są najbardziej znani ze swojej dyscypliny, szczególnie w zakresie oszczędności.

Naszym następnym przystankiem był sklep, o którym mówi się, że sami mnisi zarządzają. Zarabiają na życie, sprzedając przetworzoną żywność, taką jak Piyaya i Jams i Pamitionir. Sprzedają także Mango Toftterscotch. Brzmi świetnie, tak? Powinniśmy być szczęśliwymi mężczyznami. Tyle że było w tym czasie zamknięte. KUPA ŚMIECHU.

Ponieważ zabrakło nam czasu, postanowiliśmy po prostu odjechać i złapać najwcześniejszy prom z powrotem do miasta Iloilo.

Jest to część naszej podróży Iloilo-Guimaras-Cebu. Więcej postów na temat innych miejsc, które odwiedziliśmy, sprawdź naszą kolekcję tutaj.