Entertainment
aqtwp

Eksplorowanie Anglii Urocza Dystrykt Lake

Wysłany: 8/5/08 (zaktualizowany 2/19/22 z dodatkowymi zasobami)

Dzielnica Lake znajduje się w Kumbrii, na północno -zachodniej linii wybrzeża Anglii, około godziny od granicy ze Szkocją. To dla północnej Anglii, czym jest Kornwalia na południu: naturalny, wiejski raj, który ucieleśnia najlepszego z Anglii.

(Nie mogę dowiedzieć się, który z nich zachwycam więcej. Jestem wdzięczny, że mogłem doświadczyć obu podczas jednej podróży!)

Jeziora w regionie są wynikiem ostatniej epoki lodowcowej. Odcinające lodowce przecinają doliny w kształcie litery U, które są teraz pełne wody.

Byłem w okolicy, chodził do dobrych przyjaciół w Lancaster. Zadowolony wiele lat wcześniej w hostelu w Kambodży, a także byłem podekscytowany, widząc je ponownie. Mieć regionalnych przewodników w tak dużej części Anglii? O co więcej możesz prosić?!

Moi dobrzy przyjaciele, a także w niedzielę pojechałem, próbując zapobiec tłumom. Autostrady były pełne ludzi powracających po rozwijającym się weekendzie w jeziorach.

Po obejrzeniu regionu zrozumiałem, dlaczego lokalizacja była tak widoczna latem.

Rozpoczęliśmy podróż na północ w Ullswater. Jest to drugie co do wielkości jezioro w regionie, praktycznie 15 km (9 mil) w poprzek, jednak podobnie jedna z najcichszych. Okoliczne wzgórza, a także góry zapewniają jezioro coś o kształcie Z. Jest to niezwykle fotogeniczny obszar, widoczne miejsce na wakacje, ponieważ w latach 90. XIX wieku, kiedy brytyjska arystokracja zaczęła widzieć z powodu wybitnego żeglarstwa i polowania na ofercie. Jest to również powszechnie w porównaniu do Szwajcarii Lake Lucerne – a także mogę zrozumieć, dlaczego.

Ullswater znajduje się w twardym obszarze, a także otoczonym górami, szlakami turystycznymi, a także farmami owiec. Był niezwykle podobny do Nowej Zelandii, a także wyglądał bardzo jak Milford Noise, jednak bez całego lodu.

Pooley Bridge Village, znaleziona na północnym krańcu jeziora, jest znana z Bit Stone Bridge, który dostarcza miastu. Most nie był niczym specjalnym, jednak rzeka jest wystarczająco płytka, aby przejść i, pomimo jego chłodnej temperatury, grało w nim wielu młodych ludzi.

Stamtąd stworzyliśmy naszą metodę na południe do Windermere. Jest to największe naturalne jezioro w kraju, dom na 18 wysp, a także rozciąga się na około 18 km (11 mil), jakkolwiek wąskie (mniej niż 2 km szerokości). Zaczął rosnąć popularność już w latach 50. XIX wieku po tym, jak nowe linie kolejowe udostępniły go. (Fascynująca prawda o Windermere: House of Beatrix Potter, który skomponował Peter Rabbit Books, znajduje się tutaj.)

Odkryłem, że jezioro było bardziej zajęte niż Ullswater, a także ten wzór, gdy wciąż odkrywaliśmy. Im dalej na południe poszliśmy, tym bardziej zajęci. Od tego czasu zachwyciłem się w północnych jeziorach.

Jadąc na południe, minęliśmy górę po górze, a także farm po farmie. W tej dziedzinie jest wiele owcy, co jest jeszcze jednym z powodów, dla których region sprawił, że uwierzyłem w Nową Zelandię.

Jechaliśmy z Kirkstone Pass (na 454 metrach/1490 stóp), który oferował spektakularne widoki na cały obszar, w tym kilka jezior. Strumienie bitów spływają w dół, a także istnieje wiele otworów pływackich. Na szczycie przepustki znajduje się również osobliwa gospodarz, który jest domem dla jednego z największych pubów w kraju. (Kirkstone Pass otrzymuje swoją nazwę od Staratów, w której Kirk implikuje „Kościół”-uważano, że bliski kamień wygląda jak stropowa stała kościoła).

Jednak kiedy przekroczyliśmy przepustkę, dotarliśmy do południowej części dzielnicy, która jest znacznie bardziej turystowana. Domy zaczęły powstać dookoła, znacznie więcej samochodów i ciężarówek było w drodze, a także ludzie wydawali się wszędzie.

Kiedy dotarliśmy do ruchu internetowego, a także tłumów, tęskniłem za spokojem północnych jezior. Nie zatrzymaliśmy się nawet w Windermere, ponieważ po 20 minutach jazdy po prostu nie mogliśmy odkryć parkowania.

Ale nie przeszkadzało mi to. Lubię unikać tłumów.

Jednak dystrykt jeziora jest nie tylko niesamowity, ale także okoliczne obszary. Są znacznie bardziej zaludnione, ale wciąż mają dokładnie taki sam urok. Obudziłem się tak samo każdego ranka:

Starożytne kamienne ściany podzielone na dużą liczbę owce, ekologiczne wzgórza zwinięte na stałe we wszystkich kierunkach, a także małe kamienne domki rozsiane po krajobrazie. Cały ten obszar miał „kraj angielski”, który jeszcze nie widziałem gdzie indziej, a także zabrał mnie kilka stuleci. Cały obszar jest tak dobrze zachowany i tak doskonały, że często zastanawiałem się, czy miejscowi się spotkali, a także postanowili odbudować, jak to było w 1700 roku dla turystów. Jednak ludzie właśnie tutaj utrzymywali te starożytne domy własnej woli.

Z cały czas spędziłem w Anglii, mój weekend w Lancaster, a także w Lake District, wydawało się najbardziej „angielski”. Domki, owce, wzgórza, a także niedzielna pieczeń dziczyzny złapana przez faceta używającego tego:

Jak zobaczyć LADystrykt Ke: Logistyka

Lake District znajduje się około 500 km (310 mil) na północ od Londynu. National Seaven Autobusy oferowane są z Londynu, a także najbardziej przystępnej metody dotarcia do okolicy. Podróż trwa około 10 godzin, a także koszt 35-50 GBP w każdą stronę.

Pociąg jest znacznie szybszy, z podróżami z Londynu zajmują od 4 do 6 godzin. Jednak bilety mogą być znacznie droższe. Spodziewaj się zapłacić w dowolnym miejscu od 50-200 GBP (47-68 USD) dla biletu jednokierunkowego.

Jeśli przyjeżdżasz z Edynburga lub Glasgow, podróż pociągiem jest nieco ponad 2 godziny, a także kosztuje 40-90 GBP (54-122 USD) za osobę za bilet w jedną stronę.

Najlepszą metodą sprawdzenia regionu jest wynajęcie samochodu. Będziesz mieć znacznie większą elastyczność, jak również elastyczność, ponieważ jest to raczej wielki region, a także transport publiczny jest niewiele, jak wiele między.

Rezerwacja podróży do Anglii: sugestie logistyczne, a także sztuczki
Rezerwacja lotu
Użyj Skyscanner lub Momondo, aby odkryć niedrogi lot. Są moimi dwoma preferowanymi silnikami Przeglądaj, ponieważ przeglądają witryny, a także linie lotnicze na całym świecie, więc zawsze rozumiesz, że żaden kamień nie jest pozostawiony bez przerwy. Najpierw zacznij od Skyscanner, ponieważ ma najważniejszy zasięg!

Rezerwacja zakwaterowania
Możesz zarezerwować hostel z Hostelworld, ponieważ ma najważniejsze zapasy, a także najlepsze oferty. Jeśli chcesz zatrzymać się gdzieś inny niż hostel, wykorzystaj booking.com, ponieważ konsekwentnie zwraca najbardziej przystępne ceny dla pensjonatów, a także hotele. Moje preferowane lokalizacje na pobyt w okolicy to:

Yha ennerdale.

Hostel Elterwater.

Nie pamiętaj o ubezpieczeniu podróży
Osłona ubezpieczenia podróżnego zapewni cię przed chorobą, obrażeniami, kradzieżą, a także anulowaniem. Jest to rozległe bezpieczeństwo w sytuacji, wszystko idzie nie tak. Nigdy nie chodzę na wycieczkę bez tego, jak musiałem wykorzystać go wiele razy w przeszłości. Mój preferowany biznes, który oferuje najlepszą usługę, a także wartość to:

Skrzydło bezpieczeństwa (dla wszystkich poniżej 70)

Ubezpiecz moją podróż (dla tych 70, jak i więcej)

Medjet (dla dodatkowego zasięgu repatriacji)

Szukasz najlepszej firmy, z którą zaoszczędzisz pieniądze?
Sprawdź stronę moją najlepszą firmę do wykorzystania, gdy podróżujesz. Listę wszystkich, których używam, aby zaoszczędzić pieniądze, gdy jestem na drodze. Zrobią też to samo dla ciebie.

Chcesz dużo więcej informacji na temat Anglii?
Pamiętaj, aby zobaczyć nasz solidny przewodnik docelowy w Anglii na nawet znacznie więcej wskazówek!