Entertainment
aqtwp

22 zdjęcia z 22 dni w Bałkanach

Kate przygody Kate zawiera linki stowarzyszone. Jeśli dokonasz zakupu za pomocą tych linków, dokonam odszkodowania bez dodatkowych kosztów. Dziękuję!

Podziel się na Twitterze
Udostępnij na Facebooku
Udostępnij na Pinterest
Udostępnij na e -mailu

WRÓCIŁEM! Po 22-dniowej przerwie od witryny-moich pierwszych wakacji, które nie pracują od lat-jestem gotów podzielić się moimi przygodami z Chorwacji w Bośni, a także z was wszystkich.

To była świetna podróż. Pragnę pójść do tego regionu od lat, a także Bałkany nie rozczarowały się. Jestem przekonany, że są to niektóre z najwspanialszych (i najbardziej zabawnych) krajów na świecie!

Na razie zdjęcie z każdego z 22 dni, w którym byłem nieobecny:

Dzień 1: Pula, Chorwacja

Jak to jest w przypadku przybycia terminalu lotniczego? Dave, a także później dowiedziałem się, że zdarzyło nam się inauguracyjne lot Jet2 z Manchesteru do Puli, a także powitali nas winem, ciastkami, a także saszetami lawendowymi.

Dzień 2: Labin, Chorwacja

Pierwszego pełnego dnia zdecydowaliśmy się na kaprys, aby pojechać do wioski Labin. Labin [okazało się] wspaniałym i kolorowym miastem z kilkoma najtańszymi potrawami z makaronu truflowego, które znaleźliśmy!

Dzień 3: Rovinj, Chorwacja

Zwykle nie jestem fanem niezwykle turystycznych miast, jednak w Rovinj było coś innego. Może to było, że pod miastem wypełnionym turystą Rovinj jest autentyczną śródziemnomorską wioską rybacką. A może starzeję się, a także stopniowo lubię ładniejsze miejsca. Tak czy inaczej, Rovinj był po prostu zachwycający, a także mi się podobało.

Dzień 4: Kamenjak, Chorwacja

Cztery dni po naszej podróży po raz pierwszy udaliliśmy się na plażę – w szczególności dzikie plaże RT Kamenjak, na południe od Premantura. Jest to również dolny wierzchołek Istrii, a także wartość podróży. Po prostu nie spodziewaj się leżeć na jakimkolwiek piasku!

Dzień 5: Na drodze do jezior Pitivice, Chorwacja

Jedną z najlepszych rzeczy w wynajmu pojazdu w Chorwacji było zobaczenie świetnych ofert nieoczekiwanych miejsc w tej metodzie – jak ten kościół, gdzieś między Rijeka, a także jeziorami Pitivice. Przejechaliśmy tak dobrze, jak krzyczyłem: „Muszę to zrobić!”

Dzień 6: Pitivice Lakes, Chorwacja

To jedna z cudów naturalnych, na które najbardziej patrzyłem w przyszłość – a także chociaż musieliśmy zaoferować burzę, szalone tłumy, a także facet, który zaczął losowo sikać w środku jaskini, mieliśmy Fantastyczny czas sprawdzanie przyjaznych dla środowiska jezior, a także białych wodospadów Pitivice.

Dzień 7: Split, Chorwacja

Jest coś staromodnego w Dalmaciejskiej linii brzegowej-jakoś, pomimo wszystkich wczasowiczów w topach, a także krótkich szortach, daje poczucie powrotu w latach 50. XX wieku. Uważam, że to zdjęcie portu Split to jest przykład.

Dzień 8: Omiš, Chorwacja

Po wskoczeniu na nasz rejs Busabout Chorwacja, naszą pierwszą działalnością była godzinna wędrówka na górę, aby zobaczyć widok z fortecy w Piratey Omiš. I jak zwykle przeceniłem swoją zdolność wspinania się na górę w spódnicy, w palącym upale, nie kończąc się plamistą, świszczącym bałaganem. Ale zrobiłem to!

To zdjęcie zostało zrobione chwilę po tym, jak wróciliśmy na łódź. Wierzące o gigantyczną pinę Coladę sprawiło, że poszedłem na szczyt.

Dzień 9: Pučišić, Brač, Chorwacja

W metodzie do Makarskiej zatrzymaliśmy się na krótkie pływanie w Pučišić na wyspie Brača. W każdym innym kraju plaża ta wspaniała byłaby kamieniem węgielnym podróży. W Chorwacji to tylko przystanek pływania!

Dzień 10: Stari Grad, Hvar, Chorwacja

Jednym z moich preferowanych działań na naszym rejsie Busabout był degustacja wina w Stari Grad, Hvar, witrynie światowego dziedzictwa UNESCO. Najważniejszy? Ten domowy chleb. To może być najlepszy chleb, jaki kiedykolwiek próbowałem!

Dzień 11: Hvar Town, Hvar, Chorwacja

Spacerując wśród możliwych celebrytów w Ritzy Town of Hvar, moi koledzy z statku, a także dobrze się pasuję! Mieliśmy fantastyczną grupę na naszym rejsie-głównie Australijczycy, głównie w połowie lat dwudziestych do wczesnych lat trzydziestych, a także zupełnie świetną zabawę!

Dzień 12: Korčula, Chorwacja

Korčula była dla mnie nieoczekiwaną atrakcją – uwielbiałem miasto, jego architekturę, a także szczególnie jego kwiaty. Jest tak wiele fascynujących szczegółów – więc jeśli jesteś fotografem, Korčula to chorwacka wyspa, którą chcesz trafić!

Dzień 13: Mljet National Park, Mljet, Chorwacja

Och, Mljet – jedna z najpiękniejszych lokalizacji, jakie kiedykolwiek widziałem! Odyseusz podobno spędził tutaj sześć lat, zafascynowany zarówno Calypso, jak i pięknem wyspy. Nie obwiniam go ani trochę – mogę spędzić cały dzień patrząc na te jeziora ze słoną wodą.

Dzień 14: Dubrownik, Chorwacja

Och, Dubrownik – Perła Adriatyku, najpiękniejsze miasto w historii, jakkolwiek możesz to nazwać. Podczas gdy stare miasto jest zatłoczone i zajęte, możesz uciec od tego wszystkiego na ścianach miasta – a także uzyskać fantastyczne zdjęcia.

Dzień 15: Sarajevo, Bośnia i Hercegowina